Όταν γράφουμε με το χέρι κατανοούμε και θυμόμαστε καλύτερα.
Οι μαθητές που κρατούν σημειώσεις με χαρτί και στυλό, έχουν καλύτερες επιδόσεις από αυτούς που σημειώνουν ηλεκτρονικά αποκαλύπτει μια νέα έρευνα.
Οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές και οι διάφορες εφαρμογές στα κινητά, κάνουν το στυλό και το χαρτί να μοιάζουν με αντίκες εποχής, αλλά φαίνεται ότι βοηθούν τους μαθητές να συγκεντρώνονται στα μαθήματά τους και να απομνημονεύουν ότι ακούν, πιο εύκολα.
Ερευνητές των πανεπιστημίων Πρίνστον και της Καλιφόρνιας του Λος Άντζελες, διεξήγαγαν ένα πείραμα όπου συνέκριναν τις αποδόσεις μαθητών που κρατούν χειρόγραφα σημειώσεις με αυτούς που χρησιμοποιούν υπολογιστή ή εφαρμογές.
Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι όταν κάποιος γράφει με στυλό και χαρτί, αυτά που ακούει, τα κατανοεί πιο εύκολα.
«Το να σημειώνεις είναι ένα πολύ μεγάλο πλεονέκτημα, αναφέρει το δημοσίευμα της Wall Street Journal. Μεταφέρεις στο χαρτί, αυτά που έχεις στο μυαλό σου», δήλωσε ο ψυχολόγος του Χάρβαρντ, Μίχαελ Φράιντμαν (Michael Friedman).
Ερευνητές μελετούν τη στρατηγική της γραφής εδώ και έναν αιώνα περίπου. Μέχρι πρότινος, εστίαζαν στα διαφορετικά εργαλεία που χρησιμοποιούνται.
Τα μολύβια εμφανίστηκαν στη μαζική παραγωγή στα μέσα του 17ου αιώνα και δεν ήταν κάτι τελείως διαφορετικό από τα στυλό που ήρθαν το 1827, και με το πέρασμα των χρόνων πήραν τη μορφή που έχουν σήμερα, κάνοντας πιο εύκολη τη χρήση τους.
Σήμερα, ωστόσο, όλοι οι φοιτητές έχουν μαζί τους φορητούς υπολογιστές.
Οι διαλέξεις, είναι το κύριο στοιχείο εκμάθησης και οι σημειώσεις αναπόσπαστο κομμάτι της διδασκαλίας στην ανώτατη εκπαίδευση.
Κατά μέσο όρο, οι φοιτητές πληκτρολογούν 33 λέξεις το λεπτό, όπως αναφέρει η Wall Street Journal, ενώ στα χειρόγραφα υπολογίζονται 22 λέξεις το λεπτό.
Ωστόσο, μετά από 24 ώρες, οι μαθητές έχουν ξεχάσει αυτά που έχουν πληκτρολογήσει και οι μαθητές που κατέγραψαν σε τετράδιο τις εργασίες τους, τα θυμούνται ακόμα και μια εβδομάδα μετά.
Μπορεί να απαιτείται περισσότερος χρόνος, αλλά γράφοντας μερικές λέξεις και φράσεις, κάνει το άτομο να σκεφτεί τι ακριβώς γράφει.
«Όλος αυτός ο κόπος, σε κάνει και σκέφτεσαι», αναφέρει ο καθηγητής Οπενχάιμερ (Oppenheimer), ψυχολόγος του πανεπιστημίου της Καλιφόρνιας.
Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι όταν κάποιος γράφει με στυλό και χαρτί, αυτά που ακούει, τα κατανοεί πιο εύκολα.
«Το να σημειώνεις είναι ένα πολύ μεγάλο πλεονέκτημα, αναφέρει το δημοσίευμα της Wall Street Journal. Μεταφέρεις στο χαρτί, αυτά που έχεις στο μυαλό σου», δήλωσε ο ψυχολόγος του Χάρβαρντ, Μίχαελ Φράιντμαν (Michael Friedman).
Ερευνητές μελετούν τη στρατηγική της γραφής εδώ και έναν αιώνα περίπου. Μέχρι πρότινος, εστίαζαν στα διαφορετικά εργαλεία που χρησιμοποιούνται.
Τα μολύβια εμφανίστηκαν στη μαζική παραγωγή στα μέσα του 17ου αιώνα και δεν ήταν κάτι τελείως διαφορετικό από τα στυλό που ήρθαν το 1827, και με το πέρασμα των χρόνων πήραν τη μορφή που έχουν σήμερα, κάνοντας πιο εύκολη τη χρήση τους.
Σήμερα, ωστόσο, όλοι οι φοιτητές έχουν μαζί τους φορητούς υπολογιστές.
Οι διαλέξεις, είναι το κύριο στοιχείο εκμάθησης και οι σημειώσεις αναπόσπαστο κομμάτι της διδασκαλίας στην ανώτατη εκπαίδευση.
Κατά μέσο όρο, οι φοιτητές πληκτρολογούν 33 λέξεις το λεπτό, όπως αναφέρει η Wall Street Journal, ενώ στα χειρόγραφα υπολογίζονται 22 λέξεις το λεπτό.
Ωστόσο, μετά από 24 ώρες, οι μαθητές έχουν ξεχάσει αυτά που έχουν πληκτρολογήσει και οι μαθητές που κατέγραψαν σε τετράδιο τις εργασίες τους, τα θυμούνται ακόμα και μια εβδομάδα μετά.
Μπορεί να απαιτείται περισσότερος χρόνος, αλλά γράφοντας μερικές λέξεις και φράσεις, κάνει το άτομο να σκεφτεί τι ακριβώς γράφει.
«Όλος αυτός ο κόπος, σε κάνει και σκέφτεσαι», αναφέρει ο καθηγητής Οπενχάιμερ (Oppenheimer), ψυχολόγος του πανεπιστημίου της Καλιφόρνιας.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου